8 Mart 2009 Pazar

Bilinmeyen uzantılı dosyalar içinde kelime aramak

Bugün hangi php dökümanın içinde yer aldığını bilmediğim bir kelimeyi bulma gayreti içerisinde idim. Windowsun standart arama fonksiyonun kullanarak "içerdiği metin" kısmına aradığım kelimeyi girince dosyayı bulurum sanmıştım. Meğersem öyle değilmiş php uzantısı bilinmeyen uzantılar içerisinde yer alıyormuş. Yani word veya notepad dosyası içerisindeki kelimeleri aramak gibi basit değilmiş.

Herneyse çözümü için biraz araştırma yaptım ve microsoft sitesinde cevabıma ulaştım. Daha sonradan gene lazım olur bana :) veyahut başka bir arayana lazım olursa diye buradan konuya değinmek istedim.

Buradan ilgili makaleye ulaşabilirsiniz. Bir şekilde bağ sonucu ingilizce sayfa gelirse sağ üstte translate menüsünden turkish seçerek makaleyi türkçeye çevirebilirsiniz.

Yöntem 2 benim kullanıp başarılı olduğum :|

Hiç yorum yok: