12 Şubat 2012 Pazar

Adobe Photoshop CS6 Çıktı Haberleri

Adobe Photoshop CS6 Çıktı Haberleri


Selamlar, bir kaç gündür bazı sitelerde ünlü tasarım programı adobe photoshop cs6 çıktı haberleri yayınlandığını görüyorum. A ne güzel yeni versiyon gelmiş diye merak edip adobe.com sitesine girdim anasayfada creative suite 5 paketi görülüyor.
adobe photoshop cs6 çıktı yayınlandı indir haberleri
Ürünler kısmından photoshop ailesine baktım Adobe Photoshop CS5 Extended var en başta. Sonra bi de indir kısmına girdim orada da Creative Suite® 5.5 Design Premium paketi var en başta. Uydurma haberler heralde ya da benim bilmediğim bir yerlerde bişiler dönüyor. Takip ederseniz çıktığında Adobe Photoshop CS6 buradan indirebilirsiniz.

Grafik tasarım, web tasarım, fotoğraf işleme konularında bir çok eş değeri olmasına rağmen tek el olmuş bu yazılımın yeni versiyonunu merakla bekliyoruz ;)

1 yorum:

2kr2.com dedi ki...

Haberi okuyunca ben de heyecanlanmıştım hemen