7 Mayıs 2009 Perşembe

Pixopoint Wordpress Tema Üreteci

Hımm şimdi hatırladım daha öncede tema üreteci konuları yayınlamıştım. Ancak taşınma, sistem değişikliği derken bi veritabanı içerisinde yitip gitmiş olmalı. Diğer veritabanında o kadar çok konum vardı ki unutmuşum :p

wordpress-theme-generator-tema-ureteci1

Şaka bir yana pixopoint tarafından hizmete sunulan bu tema üreteci oldukça gelişmiş bir ayar paneline sahip. Daha önce tanıttıklarımda ayarlar gayet sınırlı ve basit özelliklerde idi..

"Önce tanıtılanlarıda bir liste ile yayımlayayım inşallah"

Diğer tema üreteçlerinde tek bir tema üzerinde değişiklik yapabiliyor iken pixopoint bize üzerinde çevrimiçi (online) değişiklik yapabileceğimiz 5 farklı tema sunuyor.  Ayrıca ücretini verip özel üye olabiliyorsunuz bu sayede farklı temalar kullanabiliyor ve site desteğinden yararlanabiliyorsunuz.

İncelemek isterseniz; wordpress tema üreteci sayfasına girdikten sonra generator on ve off bağlarından üreteci aktif veya deaktif edebilirsiniz.

İyi eğlenceler..

9 yorum:

tasarhane dedi ki...

kullanmak isteyip ingilizce olmasından dolayı sıkıntı çekebilecekler için talep olursa detaylı inceleme yayınlayabilirim.. sormanız yeterli..

kolay gelsin.

tasarhane dedi ki...

kullanmak isteyip ingilizce olmasından dolayı sıkıntı çekebilecekler için talep olursa detaylı inceleme yayınlayabilirim.. sormanız yeterli..

kolay gelsin.

bitlimakina dedi ki...

çok güzel bir araçmış teşekkürler...

bitlimakina dedi ki...

çok güzel bir araçmış teşekkürler...

tasarhane dedi ki...

ben teşekkür ederim yorum için..

tasarhane dedi ki...

ben teşekkür ederim yorum için..

wpth dedi ki...

yararlı bir yer. teşekkür.

chat61 dedi ki...

guzel bir program beğendim paylaşım için tşk..

chat61 dedi ki...

guzel bir program beğendim paylaşım için tşk..