31 Mayıs 2009 Pazar

Yeni web alanımıza taşındık

bluehost-hostgator-review

Dün itibariyle eski hosting firmamız olan hostgator'dan ayrılıp yeni hosting firmamız bluehost'a taşınmış bulunuyoruz. İlk önce belirtmem gereken nokta hostgator'dan ayrılma sebebimiz kesinlikle negatif bir şey, olay, durumla ilgili değildir. Tamamen duygusal :) evet bluehost aynı hizmetleri daha ucuza sunduğu için yeni tercihim oldu. Aslına bakılırsa aynı hizmetler konusunda çok pozitif olamayacağım çünkü ilk açtığım ticketa gelen yanıttan çokta memnun kaldığım söylenemez. Kendi bilgi becerim ve bazı arama sonuçlarında öğrendiklerim ile wordpress mu sistemimi yeni alanına taşıdım. Hostgator'da açılan ticketlara verilen cevaplar kesinlikle daha özenli. Bunda cevap vereni değerlendirmemize yarayan bir formun olmasıda güçlü bir etken. Bluehostta böyle bir formla karşılaşmadım.

Sezinin sinema sitesi ayrı bir wordpress kurulumu ile çalışıyor idi onuda bu host taşıma işlemleri sonrasında tasarhane ağına dahil ettim. Biraz uğraştırdı ama sql sorgularıyla çalışma konusunda paylaşılması gereken bir kaç şey öğrendim. Daha sonra bu konuyla ve wordpress mu sistemini taşımakla ayrıca normal bir wordpress kurulumunu wordpress mu ağına dahil etmekle ilgili bazı konular hazırlamayı düşünüyorum.

Şimdilik yeni hostumuzun hayırlı olmasını umuyoruz ;)

Hiç yorum yok: