21 Haziran 2009 Pazar

2009 Açıköğretim Final Sınav Sonuçları

2009 Aöf Final Sınav Sonuçlarını internetten öğrenmek dünden beri büyük bir dert oldu merkalıları için.. Çoğu zaman açılmayan site, bazen yarım açılıp gözden kaybolan sayfalar, evet büyük bir işkenceydi dün sonuçları öğrenmek için aöf sitesine girmek.

2008 - 2009 Aöf Final Sınav Sonuçları

Yukarıdaki linkten şu an itibariyle sonuçlarınıza bakabileceğiniz gibi Aöf'nin bilgilendirme amaçlı mobil hizmeti olduğunuda bilmelisiniz diye düşünüyorum.

Şu an hatırlamadığım bir numaraya abone olarak aöf ile ilgili gelişmeleri kısa mesajlar ile takip edebiliyorsunuz. Herkes netten siteye girmeye çalışırken ben cumartesi günümü değerlendiren gezinti esnasında cebime gelen mesajdan notlarıma bakıyordum.

Sürekli nette olduğumu bilen arkadaşlar arayıp baktın mı notlarına diyorlar, ben evet baktım diyince,  nasıl öğrendin notları diye merak içerisinde soruyorlardı. Bende dalgamı geçtim tabi ufak çapta.. Eğlenceliydi dün :D

Bu mesaj aboneliği ile notlardan farklı olarak haftasonları hangi okulda hangi saatte derslerinizin anlatıldığını belirten mesajlar ayrıca paranı yatırmayı unutma, adresin değiştiyse şuraya bildir gibi faydalı bilgilerin yanında çok olmamakla birlikte hiç ilginizi çekmeyecek bir kaç kontöre mal olan mesajlarda geldiği oluyor.

Notlarını herkesten önce öğrenmenin mutluluğu ise paha biçilemez diyerek konuya uygun sloganla el sallayalım..

Hiç yorum yok: