24 Haziran 2009 Çarşamba

Google PR kayboldu!?

Mayıs ayındaki Pagerank güncellemesinden sonra PR2 ye yükselen sitemizde bugün farkettiğim bir pr değişikliği gerçekleşti ve anasayfa değeri PR3 e yükseldi. Ancak genel üç aylık güncellemelerinin dışında böyle bir değişikliğin olup olmadığından pekte emin değildim. Gerçi geçen hafta bazı sayfalarının pr değerlerinin değiştiğinden bahsedenler olmuştu ama dikkat kesilmemiştim konuya.

google-page-rank

Bugün sabah saatlerinde bu pr değişikliğini farkettim ardından akşama doğru ise pagerank olayının tamamen kapalı olduğunu şahitlik ettim (google araç çubuğu). Merakla seo toolbarı açarak denetleme yaptım oda aynı şekilde PR: ? ibaresiyle herhangi bir pr hareketinin olmadığını gösteriyordu. Google pagerank kulvarında ne gibi bir gelişme yaşanıyor merak ettim doğrusu.

Bakalım yakında öğreniriz heralde ;)

4 yorum:

tasarhane dedi ki...

hmm... geri geldi prlar :) artık daha sık güncellenecek bu pr olayı heralde..
birde siteyi tarayalım başka değişiklik var mı?!

corelim dedi ki...

corelim.com da pr1 olmuş ne hikmetse )

corelim dedi ki...

corelim.com da pr1 olmuş ne hikmetse )

Seo dedi ki...

Pr güncellemesinde karşılaşılabilecek bir dalgalanma büyük ihtimalle.