22 Haziran 2009 Pazartesi

Disqus ya da Intense Debate

Son zamanlarda fazlaca dikkatimi çekmeye başlayan bu yorum sistemleri arasında bir süredir denemeler yapıyorum. Intense Debate görsel olarak daha çok ilgimi çeksede bazı nedenlerden dolayı Disqus sistemine geçmiş bulundum. Ve sanırım bu son kararım olacak (emin değilim) çünkü ID'den kalma yorumlarda, video gibi eklemeler yapıldı ise Disqus bunu ayrı sistem kodları arasında olduğundan görüntüleyemiyor.

disqus-comment-system

Aslında ID'den vazgeçmemin en büyük nedeni yorum yapanın ismi üzerine tıklandığında sitesine değilde Intense Debate profiline gitmesi oldu. Ne de olsa kullanıcı ismine tıklandığında sitesine veya kendi seçtiği profile gidilmesini ister. A belkil bunu seçme gibi bir özellik vardır ID'de ama geçti artık :p

Karşılaştırmalarla ilgili bilgi bulunabilecek bir kaç link paylaşalım;

Daha yeni konular için son ay sınırlı google araması yapabilirsiniz.

Ayrıca kurucu ortaklarından biri ile yapılmış röportaj videosu var izlenebilecek..

http://www.youtube.com/watch?v=PwgP7OsNIP0

http://www.youtube.com/watch?v=5P3Zgm_wGFI

33 yorum:

tasarhane dedi ki...

video embedder eklentisinin gazabına uğradık acayip bir video geldi sayfaya ahha :p

shayne dedi ki...

I would have to give my two thumbs up for disqus. Since installing on my blogs I have noticed quite a bit more sure generated content.

iintense dedi ki...

nice post, thanks for the share :)

bible study dedi ki...

excellent post, I'll have to check back more often, thanks!

Bryanna Turner dedi ki...

I have used Intense Debate in my wordpress blog it ultimately failed synchronizing with old wordpress comments and then I switched to Disqus. It had lot of issues too. Now I am finally with the comment form comes with theme.

Efsdf dedi ki...

ehdsfds

Lee dedi ki...

Benim blogumda ID vardı.
Sonra Disqus'a geçmek istedim.
ID'deki yorumlarımı Disqus'a taşıdım ama Türkçe karakter sorunu ortaya çıktı.
Bunu nasıl düzeltebileceğimi biliyor musunuz acaba?

tasarhane dedi ki...

üzgünüm ne yazık ki bilgim yok..

Seo dedi ki...

Bence disqus daha kullanışlı.

Kursarsivi dedi ki...

Cidden video görünmüyor

parça kontör dedi ki...

teşekkür ederiz bilgilendirme için

Fatih Sönmez dedi ki...

aynı kıyaslamayı ben de yaptım. disqus un ID den daha iyi olduğunu düşünüyorum. özellikle SEO dostu yapısıyla blog yazarlarına faydası olacaktır

Kamutr dedi ki...

Benim fikrime göre de Disqus daha iyi sanki. Ayrıca videoyu bende izleyemedim.

Fatih Sönmez dedi ki...

Video silinmiş büyük ihtimalle. http://www.youtube.com/watch?v=PwgP7OsNIP0 buradan izleyebilirsiniz

Altuntaş dedi ki...

Video'yu ekleyen buradan biriyse altındaki çirkin yorumu silebilir mi ?

oyun dedi ki...

Türkçe karakter sorununu bende yaşadım

tasarhane dedi ki...

teşekkürler video için..

Fatih Sönmez dedi ki...

Rica ederim. Site altyapısına uygun mu bilmiyorum ama, yazıdaki asıl videoyu bununla değiştirirseniz iyi olur aslında..

tasarhane dedi ki...

değiştirdim.. evet iyi oldu sağolasın.

Okan Aras Yıldırım dedi ki...

{block:Permalink} hataları var, bunu nasıl kaldırabiliriz...
Bilenler iletişime geçebilir mi...
msn.: okanarasyildirim@msn.com

Matbaa dedi ki...

Yorumları okuduktan sonra geçiş yapıp yapmama konusunda kararsız kaldım, önerileriniz benim için çok değerli ne yapmalıyım?

Fatih Sönmez dedi ki...

Bir yorum düzenleyici program yüklemeyi düşünüyorsanız tercihiniz disqus olacaktır. Takip ettiğim çoğu blog disqus kullanıyor. Intense'e bağlı kalan blog tanımıyorum.

tasarhane dedi ki...

üzgünüm youtube üzerindeki videoyu yükleyen başkası olduğundan yorumuyla ilgili bir denetimimiz yok.

tasarhane dedi ki...

wordpress ve wordpress mu üzerinde kurdum yalnızca bi sorunla karşılaşmadım. tumblr kaynaklı olmasın.

tasarhane dedi ki...

disqus, intense debate'den kullanışlı ve sosyal ağlarla iletişimi filan daha etkili..

Kurtis Renzi dedi ki...

This website online can be a walk-through for all the info you wanted about this and didn’t know who to ask. Glimpse right here, and also you’ll positively discover it.

Yurtdışı Eğitim dedi ki...

Ne kadar uğraştımsa bir türlü kuramadım. 2 blog için deniyorum ama olmuyor...

Site Ekle dedi ki...

Takip ettiğim çoğu blog disqus kullanıyor. bence çok başarılı...

shirert dedi ki...

ve been looking everywhere for this! Thank goodness I found it on Bing. You have made my day! Thx again

kayhankalkan dedi ki...

ellerinize sağlık güzel paylaşımlar

kayhankalkan dedi ki...

tşekkürlr

Emre OZTURK dedi ki...

uyu

Emre OZTURK dedi ki...

uıyıyuıyuı